| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
mmmk
|
Lähetetty: 30.08.2009 19:54 Viestin aihe: |
|
|
Viime viikolla ku tää tuli ennakkomyyntiin NetAnttilaan niin meinasin jo ladata, mut sit ajattelin että kivempi kuunnella sitten ku se ilmestyy. Mutta eilen huomasin että Valvojat löytyy Spotifysta ja sieltä sen kuuntelua en voinu vastustaa! :D
Erittäin hyvältä kuulostaa, ihanaa kuulla uusia biisejä :) Tällä hetkellä suosikeiks on noussu Nyt (joka muutes on levyn toka sinkku) , Kadonneet ja Ne joita mietitään. _________________ Kaikki nämä sanat on joillekin totta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Summer

|
Lähetetty: 03.09.2009 21:20 Viestin aihe: |
|
|
En oo vielä kauheesti ehtinyt syventyä tähän.. menee aikansa :) suosikkibiisei on täl hetkel 'nyt' ja 'ne joita mietitään' ihan niinku näytteidenki perusteella ;D + oikea aika :) _________________ 17x. <3
"Musiikki ja soittaminen on vähän
niinku pieru, et se vaan pääsee" -Ilari
Mitä tapahtuu ? Olen hedelmä:) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pia

|
Lähetetty: 05.09.2009 10:48 Viestin aihe: |
|
|
Muutaman kerran tullu kuunneltua ja voin sanoa, että on kyllä hyvä levy Nyt biisi on tällähetkellä suosikki. _________________ Joka päivä mä väännän, sä voit luottaa hoidan tän, tahdon vielä enemmän |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jazka
|
Lähetetty: 07.09.2009 18:22 Viestin aihe: |
|
|
Ei levy pettänyt odotuksia,vaikka aluksi niin pelkäsin. Onneksi Maailman ihanin on levyn heikoin biisi. Tällä levyllä on tapahtunut tyylissä selkeää kehitystä.Vaikka levy onkin sitä "tuttua ja turvallista" Katria,niin sovituksissa on todella hienoja uusia kikkoja ja tämä levy tuntuu muutenkin enemmän omalta kuin aikaisemmat. Suosikkibiiseiksi on parin kuuntelukerran nousseet Oikea aika,Ne joita mietitään,Valvojat,Sisko ja levyn päättävä kaunis päätösraita Tyttö. Myös nuo nopeammat biisitkin ovat hyviä,mutta itse olen aina pitänyt tuosta Katrin herkemmästä puolesta.
Levy ylitti odotukset  _________________ Varo mul on vaikee mieli, paha luonne ja ilkee kieli... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kuura
|
Lähetetty: 10.09.2009 16:37 Viestin aihe: |
|
|
| Todellakin, levy ylitti odotukset moninkertaisesti! Siitä on muodostunut itselleni jo hyvin tärkeä henkireikä stressaavan arjen keskellä. Ehdottomasti Katrin paras levy. Erityisesti oli mukava huomata, että Valvojat oli paljon 'yhtenäisempi' kuin aiemmat levyt. Lauluntekijöitä oli paljon, ja se ehkä aiheutti pientä irrallisuutta. Tässä ongelmaa ei kuitenkaan ollut, vaan Valvojat oli todella toimiva kokonaisuus. Kokonaisuudessaan erittäin kaunis levy, jonka kappaleita olen soitattanut aina kun vain mahdollista. Pidän oikeastaan kaikista levyn kappaleista, mutta suurimman arvon annan seuraaville: Oikea aika, joka on todellinen täydellisyys, Valvojat, Ne Joita Mietitään, ihanan piristävä Pois mun tieltä, Onnenveto Kuusiaita ja Tyttö. Melkein siis koko levy, vaikka tarkoitus oli listata vain muutama. : D Kerrassaan maailman ihanin! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Iiris

|
Lähetetty: 16.09.2009 10:51 Viestin aihe: |
|
|
Minäkin olen todella tyytyväinen Valvojat-levyyn. Mielestäni se on Katrin paras levy tähän mennessä. Odotin kovasti uutta levyä, eikä tämäkään levy tuottanut pettymystä. Kokonaisuus on todella hyvä ja jotenkin yhtenäinen. Hienoa myös, että Katri on ollut paljon mukana laulujen teossa. Upeaa sekin, että bändin omat pojat soittavat levyllä, ja Matiltakin on sävellyksiä ja sanoituksia siinä.
Minusta levyllä ei ole yhtään huonoa tai heikompaa kappaletta, mutta omiksi suosikeiksini ovat eniten nousseet hitaammat ja rauhallisemmat kappaleet. Yleensä muutenkin pidän eniten Katrin herkemmästä puolesta, vaikka ovat nopeatkin hyviä. Suosikkejani ovat esimerkiksi Valvojat, Tyttö, Oikea aika, Pois mun tieltä ja Ne joita mietitään.
Kansilehden kuvat ja värit ovat myös kivan pirteitä ja raikkaita.
Ja keikat ovat osoittaneet, että kappaleet kuulostavat myös livenä todella upeilta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Minna

|
Lähetetty: 17.09.2009 11:02 Viestin aihe: |
|
|
Minustakin tämä on ehdottomasti parhain - tai ainakin hyvin lähellä sitä - Katrin levyistä. Hyviä biisejä on niin monta, eikä yhtään heikkoa, niin kuin Iiriskin edellä sanoo. Suosikkibiisi on kuitenkin ehkä Nyt. Siihen tykästyin heti ensi kuulemalla täysin.
Kovin montaa kuuntelukertaa ei ole vielä kerennyt pitämään, joten ei ole vielä niin paljon suosikkeja levyltä ilmaantunut, vaan kaikki ovat vielä melkein yhtä hyviä. Tuota Nyt-biisiä lukuunottamatta.
Mutta kaunis hieno levy Valvojat on. _________________ 030906 | Sinun kanssasi en ole milloinkaan yksin. Sinun kanssasi on minun maailmani valmis.
Alias | Nyt soi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Toni
|
Lähetetty: 19.10.2009 15:12 Viestin aihe: |
|
|
| Ostin itse myös vasta tämän Valvojat -levyn. Pidän itse paljon levystä, koska levyllä on paljon hyviä kappaleita. Levy on paljon erilaisempi kuin aiemmat, sillä tällä levyllä on Katrinkin käsialaa. Esimerkiksi kadonneet - kappale on yksi niistä levyn parhaimmista kappaleista. Levyn suosikkibiisejä ovat Nyt, Maailman ihanin ja Kadonneet. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
mmmk
|
Lähetetty: 18.11.2009 18:04 Viestin aihe: |
|
|
Ehkä munki aika tehä nyt pientä päivitystä suosikkibiiseihin.
Maailman ihanin on edellinen yks levyn parhaista ja Nyt nousee myös korkealle listalla. Ja tarkemmin ajatellan, ykskään levyn biiseistä ei olis pois jättämisen arvonen, vaikka Kadonneet ja Pois mun tieltä ei iskekkään yhtä paljon kuin alussa.
Vieläku pääsis näit uusia biisejä livenä kuulemaan :)
-----
Valvojat on levyn kolmas sinkku! _________________ Kaikki nämä sanat on joillekin totta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
-Kartsa-
|
Lähetetty: 30.11.2009 17:14 Viestin aihe: |
|
|
siis sori...
Katrin uusin levy valvojat on todella mahtava.... Tykkään siitä ihan sikana
Mun mielestä se on kaikista parhain levy Katrilta. (niitä on vasta tullukin 3 mut silti parhain)
Mun lempi biisi on 1 levyltä: Onko vielä aikaa? Kun kuulin sen, niin siitä on tullu mun suosikkibiisi alusta alkaen  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|