| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
KatrinHani

|
Lähetetty: 03.04.2007 17:20 Viestin aihe: |
|
|
Ainaki maailman parasta laulajaa,idolia,kauneinta ihmistä koko maailmassa ja sit tosi tärkeetä ihmistä:D<3 _________________ 42x Katri<3
Yykaakoonee!
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
katri84
|
Lähetetty: 20.08.2007 10:05 Viestin aihe: katrilla on tyyliä |
|
|
katrilla on upea lauluääni ja tyyliä _________________ OLISI HIENOA TAVATA KATRI Y JOSKUS |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
juha82
|
Lähetetty: 28.08.2008 15:32 Viestin aihe: |
|
|
Merkitsee paljon.
Ei tule aina Katrimaisia persoonia/laulajia, ei niitä kuule joka puussa kasva.
Siksi erittäin paljon merkitsee.
Toisaalta erilaisuus on hyvästä.
Monien kannattaa kokeilla kuitenkin jos on intoa.
Mutta tuolla lailla tähtiin nousemalla yhtäkkiä vaatii kovemman työn.
Joten on hienoa nähdä nuoren naisen pärjäävän noin hyvin ja uskon myös että pitkään.
Katri on mielestäni monipuolinen laulaja, joskaan heviin/metalliin ei kannata satsata "naurua"
Ei muuta ku tsemppiä Katrille että jaksaa keikkailla ensinnäkin mikä on hyvin tärkeää musiikissa.
Arvostan musiikkia ja urheilua paljon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fiiu_

|
Lähetetty: 26.10.2008 20:08 Viestin aihe: |
|
|
Voisin vastata tähän uudestaan,koska Katrin merkitys on mulle on muuttunu varsinki viime aikoina aika paljon...
Eli siis nykyään Katri merkitsee mulle lähinnä tosi hyvä-äänistä laulajaa, jolla on suomalaisiks biiseiks tosi hyviä biisejä (kuuntelen lähinnä englannin kielistä musiikkia). En voi sanoo et fanittaisin Katria ainakaan samalla lailla kun ennen. En kaipaa oikeestaan keikoille hirveesti enään, vaikka Katri on edelleen mun mielestä tosi ihana persoona =)
// Eipä se kiinnostus Katrin musiikkiin ole palannut uuden levyn myötä, enkä kyllä suoraan sanottuna usko, että se tulee enään palaamaan. _________________ Ja tämä menisi niin, että nyt me rakastutaan...
Viimeinen muokkaaja, fiiu_ pvm 12.02.2010 00:08, muokattu 2 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
-Kartsa-
|
Lähetetty: 13.11.2009 20:30 Viestin aihe: |
|
|
Mulle Katri on tosi tärkee. Jos se lopettais laulajan uran, niin en tiä mitä tekisin mut en muista mistä bongasin Katrin ja aloin fanittaa, mut oon fanittanu sitä aika vähän aikaa. ABOUT: 2-3 vuotta (ehkä enemmänkin)  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tanttu95
Liittynyt: 23 Elo 2008 Viestejä: 2 Paikkakunta: voikkaa,kuusankoski
|
Lähetetty: 11.12.2009 22:32 Viestin aihe: Sukulaisia! |
|
|
Saatan olla kaukaista sukua Katrille!Mun isoisoisoisän sukunimi oli Ylander,eikä Ylander-nimisiä ihmisiä ole Suomessa kovin paljon!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Toni
|
Lähetetty: 06.02.2010 16:02 Viestin aihe: |
|
|
| Katri on paras laulaja, todella kaunis ja hieno ihminen. On vaikea kuvailla Katria, kun olen niin kova Katri-fani! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ansu-
|
Lähetetty: 21.06.2010 16:56 Viestin aihe: |
|
|
| Katri on mulle toinen idoli. Ja muutenki Katri merkitsee mulle paljon, mutta ei läheskää nii paljo ku Anna Abreu joka on mun toinen idoli ja muutenki ku en oo fanittanu Katria vielä kaua. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|