| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Minna

|
Lähetetty: 13.03.2010 18:45 Viestin aihe: |
|
|
Hephep!! Mitäs ihmisille kuuluupi? Kevät se vaan tekee tuloaan, ihanata!! _________________ 030906 | Sinun kanssasi en ole milloinkaan yksin. Sinun kanssasi on minun maailmani valmis.
Alias | Nyt soi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Iiris

|
Lähetetty: 13.03.2010 19:13 Viestin aihe: |
|
|
Minulle kuuluu ihan hyvää.
On se vaan ihanaa, kun kevät tekee tuloaan. Tänäänkin oli niin aurinkoinen päivä. Pian on pääsiäinenkin. Alkaa jo vähän tuntua keväältä. Taidan lähteä vielä lenkille tänään. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Iiris

|
Lähetetty: 15.03.2010 16:06 Viestin aihe: |
|
|
| Ei se kevät tullutkaan vielä. Samana yönä tuolloin tuon kirjoitettuani alkoi sankka lumipyry. Eilenkin pyrytti lunta ja yöllä oli yli -15 astetta pakkasta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Minna

|
Lähetetty: 16.03.2010 14:01 Viestin aihe: |
|
|
Jooo, kylmää on taas. Vaikka tuo aurinko päivällä vähän lämmittääkin, mutta kyllä se aika petollistakin on. Kun tuntuisi, että on lämmin, muttei olekaan. No, kyllä se kevät sieltä kuitenkin tulee, ei hätää.
Juu, pääsiäinenkin tekee tuloaan. Kiva :) _________________ 030906 | Sinun kanssasi en ole milloinkaan yksin. Sinun kanssasi on minun maailmani valmis.
Alias | Nyt soi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Iiris

|
Lähetetty: 16.03.2010 15:48 Viestin aihe: |
|
|
Eiköhän se kevät sieltä pian tule. Aika kylmä siellä vielä on, vaikka kirkas auringonpaiste hämääkin.
Ihanaa, että pian on pääsiäinenkin. Pääsiäinen on lempijuhlani joulun kanssa. Ja viimeistään pääsiäisestä alkaa tuntua jo niin keväältä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jazka
|
Lähetetty: 17.03.2010 18:16 Viestin aihe: |
|
|
Täällä pyryttää lunta ja on muutama aste pakkasta. Mun elämä on menny täällä putkiremontin keskellä,ei kauheesti naurata ku aamulla juoksee naapuritaloon suihkuun ja tukka märkänä takaisin ja käy pihalla vessassa(ei,ei ole sentään bajamajoja vaan ihan kunnon vessoja) Tylsää ku kaikki levyt ja leffat ja pelit ja sterkat on paketissa,niin ei voi musaa kuunnella ku tietokoneelta ja kännykästä ja kämppä on kunnon romuvarasto.
Opiskelen tällä hetkellä Amiedussa ruokapalvelutyöntekijäksi ja katson oisko mahdollisuuksia jatkaa suurtalouskokiksi. Ihan kivaa taas opiskella, pääasia ettei loju himassa toimettomana. Työttömyys on pahinta mitä ajatella saattaa. Tänään oltiin Gastro-messuilla. Oli paljon kaikkea mielenkiintoista nähtävää,haisteltavaa ja maisteltavaa. Nyt on ihan ähky olo...  _________________ Varo mul on vaikee mieli, paha luonne ja ilkee kieli... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Iiris

|
Lähetetty: 18.03.2010 14:46 Viestin aihe: |
|
|
Jazkalle selviytymistä putkiremontin keskelle.
Ja onpa hyvä, että olet päässyt opiskelemaan. Työttömyys on kyllä pahinta. Itsekin nyt työttömänä olen, ja vaikka töissä ja koulussa ollessa on joskus ajatellut, että saisipa vain olla kotona, niin kyllä se pidemmän päälle on tylsää. Lisäksi en oikein tule toimeen työkkärin kanssa. Juuri tänään kävin siellä kolmen ihmisen kuulustelussa ja on vieläkin ihan tuskanhiki päällä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Minna

|
Lähetetty: 21.03.2010 19:06 Viestin aihe: |
|
|
Joo, jazkalle tsemppiä. Mekin ollaan eletty täällä ilman keittiötä, remppa menossa siinäkin. Tosin pitäisi jo tulevalla viikolla olla helpotusta tulossa, kun kalusteet tulee.
Gastro-messut? Ilmeisesti jotain ruokaan liittyvää. Minulla on selkeästi sivistyksessä paha aukko.. _________________ 030906 | Sinun kanssasi en ole milloinkaan yksin. Sinun kanssasi on minun maailmani valmis.
Alias | Nyt soi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Iiris

|
Lähetetty: 21.03.2010 21:54 Viestin aihe: |
|
|
Minnallekin tsemppiä remontista selviytymiseen.
Gastro-messut taitaa liittyä ruokaan. Uutisissa oli yksi päivä juttua ruokamessuilta, kun siinä näytettiin kokkikilpailua. Se oli varmaan noilta messuilta.
Ruokamessut ovat herkullisia. Katri esiintyi viime syksynä musiikkimessuilla, niin siinä yhteydessä kävin ruokamessuillakin. Siellä ei ainakaan tullut nälkä. Koulusta me kävimme Saksassa Frankfurtissa ruokamessuilla. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Minna

|
Lähetetty: 26.03.2010 22:20 Viestin aihe: |
|
|
Kiitti Iiris! Nyt täällä on alakerta täynnä kaapistoja ja kodinkoneita. Osa paikallaan, osa ei. Ja vloppu tuli sopivasti, no ensi viikolla helpottaa jo kummasti. On se sitten sen arvoista, kun valmista tulee.
Ruokamessut olisi aika jees. _________________ 030906 | Sinun kanssasi en ole milloinkaan yksin. Sinun kanssasi on minun maailmani valmis.
Alias | Nyt soi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jazka
|
Lähetetty: 28.03.2010 15:51 Viestin aihe: |
|
|
Joo Gastro-messut on Hotelli ja Ravintola-alan messut. Eilen olin puolestaan Tatuointimessuilla. Oli kyllä upeat messut,41 ulkomaista artistia ja parikymmentä kotimaista. Kyllä oli kilpailuissa porukalla niin mahtavia kuvia. Niiden tekoon on kyllä kulunut paljon aikaa,rahaa,verta hikeä ja kyyneleitä. Otinpahan minäkin sieltä uuden kuvan pohkeeseen, sen PMMP:n "lautturi" kuvan eli sen jossa Paula ja Mira on niinku harlekiinejä pelikortista. Mielenkiintoista siellä oli myös tuo Art-Fusion,jossa neljä tatuoijaa piirsivät hiilellä paperille kuvaa ja aina viiden minuutin välein vaihtoivat paikkoja,eli alkoivat jatkamaan toistensa kuvia.
Äsken kävin kaupassa ja pesin pyykkejä pesutuvassa. En oo sielläkään koskaan ennen ollut,ei oo herkkua tää putkirempan keskellä asuminen. Onneks sentään kuivuri on viety pois kylppäristä ettei tarvi tulpat korvissa nukkua. _________________ Varo mul on vaikee mieli, paha luonne ja ilkee kieli... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Iiris

|
Lähetetty: 01.04.2010 23:28 Viestin aihe: |
|
|
Jazka, varmasti hieno tatuointi.
Tänään olen tehnyt pääsiäissiivousta. Huomenna varmaan leivon vielä jotain, mutta muuten voi jo hiljentyä pääsiäisen viettoon. Ja tänään oli myös ihanan keväinen ilma. Pitää varmaan siirtyä jo kevyempään ulkoiluvarustukseen, kun nytkin tuli lenkillä niin kuuma talvivaatteissa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Iiris

|
Lähetetty: 18.04.2010 13:28 Viestin aihe: |
|
|
Tänne on tullut talvi takaisin. Eilen oli niin keväistä vielä, mutta yöllä maa oli saanut paksun lumikerroksen. Nytkin sataa lunta koko ajan lisää.
Kevään merkeistä olen nähnyt jo tulvan joella, nokkosperhosia, pajunkissoja, kärpäsiä ja useita muuttolintuja. Takatalvikin on kyllä varmaan kevään merkki.
Hurja myös se Islannin tulivuorenpurkaus. Lentoliikennekin on aivan sekaisin. Ei ihminen paljon voi tehdä luonnonvoimien edessä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jazka
|
Lähetetty: 19.04.2010 15:00 Viestin aihe: |
|
|
Täällä on ollu tosi keväistä,mutta aamut ja yöt on kylmiä. Nyt tuolla sataa. Päivät on menneet opiskellessa ja todella antavaa on. Muuten on kotona aika ikävää asua kun putkiremppa on edelleen. Mutta kesään mennessä se on valmis,eikä pitäis olla ku pari viikkoa enää.
On joo aikamoista ollu noi tuhkapilvet. Lentoliikenne ihan sekaisin ja se voi vaikuttaa kesäänki kuulemma,eli voi tulla kylmä kesä. _________________ Varo mul on vaikee mieli, paha luonne ja ilkee kieli... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Iiris

|
Lähetetty: 29.04.2010 11:40 Viestin aihe: |
|
|
Täällä tuli toinen takatalvi tällä viikolla, mutta se lumi suli jo pois. Nyt on taas ollut vähän kylmempää, mutta keväistä muuten.
Kivaa kuulla, että opiskelut sujuvat hyvin ja ne tuntuvat antavilta. Itsekin hain yhteishaussa opiskelemaan.
Onneksi se putkiremontti on kohta ohi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|